Sider

søndag 10. april 2011

Solfylte sløvedager

Nå begynner snøen å smelte på ordentlig, og gresset titter fram. Gresset er ikke særlig grønt og frodig, det er lysebrunt og flattrykt, men det kommer seg. Det er bare noen små flekker med snø i hagen. Også er det så deilig når sola varmer sånn. Det eneste dumme med det må nok være at jeg blit fortere varm, og da blir det litt mindre løping. Men jeg klarer å banke opp alt og alle jeg kommer over allikavæl. Jeg har planer om noen solfylte sløvedager framover. Får håpe sola ikke stikker av. Får sette`n i bånd.





8 kommentarer:

  1. Hei mr. Michael Jackson! :-)

    Så utrolig flotte bilder av deg da! Det er utrolig herlig når snøen smelter og man endelig kan tisse på gress igjen! ;-)

    Hilsen Elvis ;-)

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk! Vi gleder oss innmari til å flytte inn :)

    ..og duu så herlig å springe på gress igjen da?? Kjempekjekt! Hold sola i bånd du, det setter vi pris på. Vil jo ikke at'n skal stikke fra oss igjen ;)

    SvarSlett
  3. Enig med Maya. Sykt kult design åg.

    SvarSlett
  4. Dyreneshverdag:

    Hehe... Hei Elvis!

    Tusen takk! <3 Ja, ikke sant!

    SvarSlett
  5. Silje:

    Bare hyggelig. <3 :)

    Ja, veldig herlig! Ja, jeg holder`n i bånd, jeg. ;)

    SvarSlett
  6. Maya:

    Tusen takk! <3 Du er `a kul du å. ;D

    SvarSlett
  7. Troja:

    Tusen takk for begge deler. <3 ;P

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med bjeff!

Om du har problemer, så trykk flere ganger på "Legg inn kommentar".