Sider

fredag 15. april 2011

Sola prøver å stikke av

Jeg har jo satt sola i bånn, men det båndet begynner tydeligvis å bli slitt, for sola kommer å går hele tiden... I dag var den her sånn halveis. Den gjemte seg bak skyene. Men det er jo fortsatt ganske varmt, da.

Men uansett om sola er her eller ikke, så går jeg på tur. I dag var det bare meg og Ulla. Hun hadde ikke med seg noen apekatter, og da var heller ikke apekattenes hunder med. Da er fokuset litt mer på meg, noe jeg liker. Blomstene har begynt å kommer fram. Siden jeg ble født på vinteren, så har jeg aldri sett eller luktet blomster før. Det var faktisk ganske spennende å lukte på dem.





4 kommentarer:

  1. Her i Bergen har solen aldri båndtvang. Det e skikkelig kjipt! Min mor e hvitere enn hvitest for tiden. Føler eg har en ængelskmann i hus...!

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder av deg på tur. Vårblomster er kjempestas å lukte på. Jeg pleier å "bade" i hvitveisenga om våren og riktig storkose meg :-)

    SvarSlett
  3. Maya:

    Så kjipt. Sola burde ha båndtvang overalt, hele året!

    SvarSlett
  4. Tassen:

    Takk! Ja, nye ting å lukte på er alltid stas!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med bjeff!

Om du har problemer, så trykk flere ganger på "Legg inn kommentar".