Sider

mandag 2. mai 2011

Ny ball og nye leker

 
Ulla har vært i dyrebutikken i dag. Jeg fikk godbiter og en ball.
Ballen er skikkelig kul. Men tennisballen ligger nok fortsatt forran den i favorittleker.
Den nye ballen piper jo ikke! Men den er enkel å bære og morsom å leke med, da.


Jeg fikk også hundesjokolade. Det ser helt ut som menneskesjokolade,
men verker smaker eller lukter det samme.
Jeg har bare smakt på en rjokolade-rute, men den var kjempegod.
Den tok litt tid å spise da... Menmen.


Jeg fikk også to forskjellige godbitpakker.
Sushien (til venstre) har jeg smakt for, men den andre (til høyre) var ny.
Men den nye var også god. Nams!

4 kommentarer:

  1. Heldighund! Den ballen så super ut, og hvem kan motstå å prøve nytt godis? Ikke jeg ihvertfall!!

    SvarSlett
  2. e'kke du heldig da?? Må du kose deg MASSE : )) Du er så fin <3

    Klæm, Silje og whippetene ; )

    SvarSlett
  3. Tassen:

    JEg veit. Og du har rett - ingen kan motstå nytt godis. ;)

    SvarSlett
  4. Silje:

    Jo, jer er superheldig. Jeg skal nok kose meg, ja. :D Tusen takk! <33

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med bjeff!

Om du har problemer, så trykk flere ganger på "Legg inn kommentar".