Sider

fredag 6. mai 2011

Flower power


12 kommentarer:

  1. Herlig! Men uansett, den flotteste blomsten av alle er jo du da Lego :-)

    SvarSlett
  2. Blomster- Finn kan jo bare ta seg en bolle, og finne seg et nytt yrke. No e det på tide at yngre generasjonar får luke litt i bedet. Skikkelig kul va du ;-)

    SvarSlett
  3. Nei, se! Liten (ehm, stor!) blomstergutt du da? : )) Herlig!

    Likte det nederste bildet spesielt godt ; )

    Klæm.

    SvarSlett
  4. såååå utrolig søte bilder!! :D

    SvarSlett
  5. Du e en hund av mangæ talæntar. Skillz.

    SvarSlett
  6. Maya: Alt det du sa der var sant. Spesielt det med at jeg var kul. ;P

    SvarSlett
  7. Silje:

    Stor, takk! Selv om jeg å innrømme at jeg ikke er den største kniven i skuffen (eeh... det ble litt feil). :P

    SvarSlett
  8. Troja:

    Ja jeg har skillz i alt jeg. Men du er god i mye du og!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med bjeff!

Om du har problemer, så trykk flere ganger på "Legg inn kommentar".