Sider

tirsdag 17. mai 2011

17. mai

Gratulerer med dagen Norge.
I dag er det Norges bursdag. Det tror jeg i hvert fall, fordi folk roper "Hipp, hipp hurra!" ut i løse lufta. Og det er Norges løse luft, så... Men det jeg syns er rart er at folk gratulerer hverandre med dagen. "Gratulerer med dagen. Jo takk i like måte." lissom. Og alle folk i hele Norge kan ikke har bursdag på samme dag. Jeg veit om flere som har feiret bursdag en annen dag, men som allikevel fikk et "Gratulerer med dagen." i dag. Og ingen har bursag to ganger i året.
Litt enkel fakta om bursdag:
Bursdag feirer man på den dagen man blir født. Derfor har man bare busrdag en gang i året. For man blir ikke født to ganger.
MAN HAR BARE BURSDAG EN GANG I ÅRET. SÅDETSÅ!


6 kommentarer:

  1. Haha, en liten smarting ; ))

    Håper du koste deg litt ekstra i går, selv om du ikke hadde bursdag : )

    SvarSlett
  2. Du er en luring altså! Nå ler jeg godt her..... <3 .

    SvarSlett
  3. Hehe, på 17.mai er det landet vårt som har bursdag, og vi bare hjelper til med feiringa sier mamsen min. Og jeg vil ihvertfall ikke gå glipp av en eneste bursdagsfeiring med alt det gode og morsomme som hører med...!

    SvarSlett
  4. Tassen:

    Hjelpe til? Klarer ikke Norge å feire sjæl? I så fall er det ganske teit egentlig...
    Men jeg er enig i at bursdager er morsomt. ;)

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med bjeff!

Om du har problemer, så trykk flere ganger på "Legg inn kommentar".