Sider

lørdag 26. mars 2011

Konger og sånt

Advarer deg om et rotete innlegg! Etterpå kommer jeg til å skrive om hovedpoenget i denne bloggen; nemlig kongen min, men først litt andre ting:



Her om da`n var jeg på tur med Pepsi. Vi løp en del. Som den gentledoggen jeg er, lot jeg Pepsi løpe først. Så hvis dere lurer på hvorfor superraske meg løper bakerst på bildet, så er det fordi jeg er en gentledogg.




I går så jeg på Dogs 101 på tv. Det burde du også, syns jeg. Det var gøy. Når hundene på tv bjeffer, så bjeff med! Og ignorer tobeinten din om ho/han hysjer på deg.




Også har jeg klipt meg. På bildet over ser dere før og etter. På bildet til venstre har jeg klipt meg. Ble jeg ikke fin? Nå er luggen borte. Og alt håret rundt øynene mine. Så ser jeg litt bedre (ut :-P). Hva syns du?

Og så til kongen min:


Jeg har fått meg kong! Den er rød og superkul. I tillegg til kongen har jeg fått en del andre ting. Inkludert godbiter. De nye godbitene ble stappa inn i kongen, så hadde jeg noe å holde på med. Jeg fikk ut godbitene etter en stund. Det ser enklere ut en det er folkens! Men selfølgelig klarte fantastiske meg å få ut alle godbitene uten hjelp.

Har du noen idèer til hva som kan stappes inn i kongen min? Hadde vært fint med litt tips.

Blogges!

7 kommentarer:

  1. Synes du fikk skikkelig "cool look" etter at du klippa deg :-) Mamma pleier å legge små godbiter inni "kongen" min, og fylle igjen tomrommene og tette ytterst med leverpostei, nam!

    SvarSlett
  2. Du bør prøve fryst leverpostei :)
    Bruker extra lang tid da.

    SvarSlett
  3. Tassen:
    Tusen takk! <3 Å tette med leverpostei var smart! ;)

    SvarSlett
  4. Balto:
    Fryst leverpostei var en god idè!

    SvarSlett
  5. det var da vell godt å klipppe seg kan vi forstå! Utrolig fin ble du og :)

    Konger og labyrintballer er utrolig kjekt :)

    SvarSlett
  6. Silje;
    Ja, det var godt. Tusen takk! <33

    Ja det er kjempekjekt!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med bjeff!

Om du har problemer, så trykk flere ganger på "Legg inn kommentar".