Sider

søndag 11. mars 2012

Hyttehelg

Jeg har fått hytte. På årsmål (hva enn det betyr... Er ganske sikker på at den er min, i hvert fall). Der er det fortsatt snø. Det er slalombakke og skiløype ved siden av hytta, så jeg har fått prøvd meg på litt vinteraktiviteter. Jeg er veldig flink til vinteraktiviteter, faktisk. Jeg er også flink til sommeraktiviteter, våraktiviteter, og høstaktiviteter. Så vet dere det.


Den første aktiviteten jeg prøvde var aking. Først løp jeg så fort jeg kunne etter akebrettet. Det var egentlig ganske gøy. Men så prøvde jeg å sitte i fanget på den som aka. Det var moro! Jeg hoppet opp i fanget, de aka ned mens jeg satt på og kosa meg, før jeg løp opp igjen, hoppet på, aka ned... Ja dere skjønner sikkert (i hvert fall noen av dere. For dere som ikke er så smarte, som for eksempel mennesker, katter, eller andre dyr enn hunder, så fortsatte det igjen og igjen og igjen...). Høres egenetlig ganske kjedelig ut, men var moro altså! Du burde prøve.


Også prøvde jeg slalom. Det var også morsomt. Jeg stod ikke på slalomskia altså, men jeg løp ved siden av. Jeg løp ved siden av både i heisen og nedover bakken. Det var ikke no problem. Jeg er tross alt superrask. Men det var bare i den lille bakken da, og jeg løp ikke hele. Verken hele heisen, eller ned hele bakken. Men jeg hadde klart det altså. Jeg lover.


Og jeg har prøvd å stå på ski. Eller trekke, da. Jeg trakk Ulla når hun stod på ski. Jeg er jo så sterk! For jeg er mye større enn jeg ser ut som! Det var morsomt å trekke. Jeg har ikke fått prøvd selen min så mye, men nå fikk jeg prøvd den litt ordentlig. Den funka fint den. Men den hadde jo ikke klart seg uten meg. Ikke med en annen hund en gang. For ingen trekker så bra som meg.


6 kommentarer:

  1. Ai ai, du e jo reineste Axel Lund Svindal du. Mamma synes han e SÅ kjekk, og eg synes han e tøff. Me andre ord...eg liker det eg ser ;-)

    SvarSlett
  2. Bra jobba Lego, høres ut som du mestrer de fleste skiaktivitetene som bare det :-)

    SvarSlett
  3. Ser ut som om du koser deg skikkelig! :D Er morsomt å stå på ski, men av en eller annen grunn får jeg ikke gjøre det så ofte.. Mor sier jeg er for sterk, de er litt av noen pyser altså!
    Veldig fine bilder også, som vanlig. ;-)

    SvarSlett
  4. Maya:

    Det er bra, det. ;)

    SvarSlett
  5. Dyreneshverdag:

    Ja, du er nok for sterk. ;) Tusen takk!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med bjeff!

Om du har problemer, så trykk flere ganger på "Legg inn kommentar".