Sider

onsdag 7. desember 2011

Den kom visst

Snøen kom visst allikavel. I går snødde det litt, men da la det seg bare et superduper-tynt lag som ikke var noe morsomt engang. Men så snødde mer om natta, og det er bra. Snø er supergøy! Jeg og Pepsi har lekt og kosa oss veldig i dag. Ble ikke noe bra bilder av lekinga da.. Menmen; Snøen er her! Så nå kan nissene bare komme!

Jeg bare elsker å dytte nesa under snøen! Det
er så morsomt!

Mer nesedytting under snøen.

Snø i ansiktet sier du?

Her går det unna i svingene!

Hei sveis!

Mer snø  siden sist?

Flere med snø i ansiktet. Men ingen slår meg!

Jippi!

Fin beinstilling skal sies...

Flyvende hund. Visste du ikke at det fantes? Gå ut
og få deg litt livserfaring!

Superterrierfart.

Superterrierfart og sneglemixfart.

Synkronhopping. I hvert fall nesten...

Og hopp!

Og fly!

 



9 kommentarer:

  1. Å dytte nesa i snøen er en av mine hobbyer også! :)

    SvarSlett
  2. Kule bilder:) Tenk at du kan fly. Skulle vært reinsdyr du ;)

    SvarSlett
  3. Dåkkar har kontråll på håppingen. Vittige bildar!

    SvarSlett
  4. Flotte bilder Ulla!! Er så koselig å følge med på det som du og Lego driver med. Stor klem tante Heidi

    SvarSlett
  5. Dexter:

    Ja, ikke sant det er gøy?

    SvarSlett
  6. Anne:

    Takk! <3 Burde vel egentlig det, men jeg jobber solo...

    SvarSlett
  7. Heidi: Det skal jeg si til ho. ;)

    SvarSlett
  8. Kule bilder :-) Det der så kjempegøy ut...

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med bjeff!

Om du har problemer, så trykk flere ganger på "Legg inn kommentar".